کاخ کوچوک سو
نوشته شده توسط : admin

یکی از این مکان های دیدنی استانبول کاخ گوک سو است . نام این کاخ از رودهائی که از اطرافش به داخل تنگه بسفر سرازیر می شود گرفته شده است. این کاخ در اواسط قرن ۱۹  میلادی توسط عبدالمجید اول در استانبول ساخته شد. از این کاخ در گذشته در ماه های تابستان استفاده می شده است.

 

 


معرفی کاخ کوچوک سو 


این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک  ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ،   در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و  دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های  بوهم  آلمان تزیین شده است  در زمان سلطان  عبدالعزیز (1876-1830 ) قسمتهای مختلف این کاخ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و تزئینات بسیار زیاد دیگری به آن اضافه گردید.
 
 
آژانس الفبای سفر مجری تخصصی  تور استانبول , تور زمینی استانبول ، تور لحظه آخری استانبول  و اراعه دهنده  بلیط ارزان استانبول ، خرید آنلاین تور استانبول  شما را دعوت به دیدن این شهر زیبا می نماید.
www.alefbatour.com




:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور زميني استانبول , تور لحظه آخري استانبول , بليط ارزان استانبول , خريد آنلاين تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: